joi, 13 august 2009

13 cu noroc sa fie!

Astazi, in data de 13, a inceput Carphatian Adventure.

La echipele inscrise, pe echipa din pozitia 13, exista si un cercetas: Cristi din Cluj/ Tecuci (dupa cum bate vantul).

ELEVATE Cristian Dascalu Cluj Napoca


Tanasan Radu-George Cimpulung Mold


Tudor Maxim Bucuresti


Maria Radu Bucuresti

Si sa va dati seama ca e mare lucru sa ajungi la un concurs din acesa, ia uitati cam ce au de facut:

Competiţia de aventură este formată dintr-un traseul de circa 150-200 km, secţiunile concursului constând din

  • trekking (60-70 km)
  • mountain bike (120-130 km)
  • plutărit ( 3-5 km)
  • coborâre pe coardă, speologie şi alte probe alpine.

Competiţia are loc fără întrerupere cu o limită de sosire.

Aceasta înseamnă, că în timpul competiţiei fiecare echipă decide cât timp va acorda pentru odihnă, recreere şi masă.


Bafta multa, Cristi!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

si de ce e mare lucru sa ajungi la carpathian? publica rezultatele, ca de participat poate oricine:D

Carco Scout spunea...

Au abandonat!

Anonim spunea...

Eu cred ca merita de spsu mai mult decat atat..nu pur si simplu au abandonat. E usor de vorbit, mai greue sa stai si sa intelegi. Cred ca merita toate felicitarile pentru efortul depus, cu atat mai mult cu cat erau incepatori. Am stat de vorba cu cineva si am vazut pozele pe unde au fost si mi a explicat ce au trebuit sa faca la trekkin. Cu mult curaj si efort, au reusit sa termine aceasta parte, dar mai departe oboseala si-a spus cuvantul. Eu le urez bafta si la anul, daca mai participa ^^