duminică, 5 aprilie 2009

La cocotz


Am gasit aceasta imagine pe un site si vreau sa propun ca acesta sa fie noul echipament pentru cercetase, cel putin pentru cele care se mai dau pe stanca din cand in cand. Tinuta are multiple avantaje, dupa cum puteti observa:
- colanti ce permit flexibilitate sporita
- machiaj reflectorizant ce poate fi folosit pe post de semnalizare in caz de pericol in locul oglindei sau a lanternei
- pantofi cu toc detasabil in cazul in care lipseste un piton, un altul sa poata fi introdus instant
- culori aprinse pentru a putea urmari cataratoarea si cand trece de a doua lungime de coarda
-material vaporos ideal pentru a elimina excesul de magneziu

As mai putea gasi si alte avantaje dar sunt sigur ca v-am convins. Scout Shop, lanseaza productia!!!

10 comentarii:

Iulia Gus spunea...

Buuuun asa!

Anonim spunea...

pe cand noua colectie,k a inceput sezonul?????

Anonim spunea...

i'm loving it

Gabi spunea...

does it come in purple?;;)

Anonim spunea...

Purple is the new pink!!! =))

BogdiP spunea...

:)) confesions of a shopahollic??? :P

Carco Scout spunea...

Sa studiem comentariile la acest post:
- fata
- fata
- fata
- fata
- fata
- Bogdan

Hmmmm....

International Department spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
BogdiP spunea...

Pai mi se pare normal sa vreau fete sexy la catarat...sa am si eu ce admira in loc sa ma gandesc la priza urmatoare...

Andreea-Paula C. spunea...

Bogdane numa la fete ti gandu..:))
Ba...mie nu-mi place tinuta...pare incomoda..degeaba o lauzi atata bai Carco Scout ca uite ca Barbie Scout nu-i printre admiratori de data asta..:))):D Bine....poate numa daca o sa apara si in varianta roz...:-":D:D:D