vineri, 29 mai 2009

Teoria corelarii

De ceva vreme am o teorie cum ca o mare parte din succesul unei ture se datoreaza calitatii bocancilor. Adica... vii cu Vibramul, cu un Gore Tex sau mai stiu eu cu un Mamut proaspat scos din fabrica... parca ai merge altfel pe poteci. Dar cand hike-uiesti in tenisi, adidasi sau sandale... s-ar putea sa nu te intorci cu zambetul pe buze.


Si cei de la Deva care au facut acum cateva zile un asemenea hike pot sustine acest lucru. Vedeti: cu cat e incaltarea mai de munte, cu atat fata omului e mai vesela!

Si cu aceasta ocazie Carco Scout ureaza Centrului Local Deva un calduros "Bun venit in colimator!"

7 comentarii:

Cata d spunea...

Deci eu nu mai cred in mitul Vibram:P odata de nevoie eram fara bocanci si adidasii s-au comportat ca mamuturile sau ce stiu io ce firma...

Carco Scout spunea...

Eu cred!

BogdiP spunea...

Eh, depinde...pe verificate am observat ca poti merge in hike si in sandale(Teva), si in adidasi(Jack Wolfskin) si in bocanci(Trezeta) si sa fii la fel de vesel :D

Carco Scout spunea...

Pai si eu am fost in camp cu cizme de cauciuc si nu le-as fi dat pe niciun super brand...da la ture serioase nu ne jucam!

Cata d spunea...

ture serioase nu ne jucam dar in amonte pe albie de rau asa trageau adidasi zici ca aveam lantzuri...ce tot vibram:)) hai care lucreaza la vibram si vrea sa-i facem vanzare:)))

Petra Ioana spunea...

Io-te-i, ca eu nu eram cu ei in acel hike:)) atata de celebru incat a ajuns si pe blogu' lu' carco:))
eh, ai dreptate, nu am fi rezistat in hike-ul din Padis fara bocanci...ar fi trebuit sa facem acolo poze la fetele celor fara bocanci....sau fara pantaloni impermeabili:))

Anonim spunea...

ahahaha :)))))