miercuri, 26 august 2009

Asa nu!


Dragi lideri, asa exemplu ne dati?!
La munte fara casca???

33 de comentarii:

Anonim spunea...

informatie proasta...mai cauta pe jos, prin iarba! papagaluleee=))

Anonim spunea...

ca fapt divers, NIMENI nu a avut voie sa participe la atelierul de MB de la RO-mania 2009, daca nu avea casca in cap! insa presupun ca e mult mai usor sa arunci cu noroi in munca cuiva, decat sa verifici in prealabil o informatie...

Anonim spunea...

Cred ca tu nu mai esti demult cercetas, daca e sa ne luam dupa ceea ce inseamna a fi cercetas: "este un prieten pentru toti si frate cu toti cercetasii". iti citesc blogul din cand in cand si observ ca esti foarte impartial si rautacios; in loc sa semeni zanzanie, mai bine ai face ceva constructiv pentru organizatie, ceea ce incearca sa faca cei care organizeaza asemenea activitati. comentarii nefondate de genul asta se gasesc in tabloidele de scandal de la tarabe... poate trebuie sa schimbi tabara.

Anonim spunea...

Vezi cand nu stii ce inseamna sa ajungi acolo sus, te inteleg este mai greu ;) persoane care stiu sa faca ture, Km din tastatura am vazut multi si nu stiu sa aprecieze acest lucru, o tura faina de bike spun eu, cand faci o pauza iti poti da casca jos asa cum s-a intamplat si aici.
Cred ca "carco scout" este un pic rautacios inteleg ca vine de la nume dar cred ca munca facuta de dvs se poate transforma si in ceva constructiv in folosul ONCR, pana la urma ne putem diferentia de restul prin lucruri sanatoase pt societate.
Dar din pacate mai sunt si persoane frustrate prin aceasta organizatie.
Marinica

Anonim spunea...

Marinica...tocmai ai trimis o anonima semnata=))))

Anonim spunea...

eu unu am interpretat comentariu carco scout ca fiind o gluma prea putin rautacioasa...voi nu:P

Carco Scout spunea...

Raspunsuri, pareri:

1. Multumesc ultimului anonim pentru ca a inteles ca e o gluma. Ca tot site-ul de altfel. Nimic rautacios in el!
2. Marinica non-anonimul: nu te grabesti putin sa judeci la partea cu "nu stii ce inseamna sa ajungi acolo sus"? Pe unde am fost eu cu CUBEul meu putini cercetasi au fost. Daca nu ma laud cu asta nu inseamna ca nu stiu ce e...
3. Am explicat cu alta ocazie de ce fac acest blog si ca in continuare il vad ca pe ceva util pentru ONCR. Tot cu alte ocazii (multe la numar) mi-am prezentat parerile despre ONCRul de astazi.

Al vostru prieten, Jacsu spunea...

R 2.TibiPater draga...anonimul. Cum vine asta?...te lauzi si apoi spui ca nu te lauzi? Al naibii de Cube cu care ai fost pe unde putini cercetasi au fost, sa stii ca la speo n-are rost sa mergi cu bike-ul.
In 30 a fost Geiger Marathon la Sibiu, daca ai fi fost pe-acolo...sa zicem ca aveai cu ce sa te lauzi, dar iti garantezi ca nu o faceai pe 31...nu mai aveai energie. Ce sa zic...daca n-ai fi un anonim in materie de mountain bike, ti-as respecta orice comentariu pe blogul asta al vostru in orice poza in care apar eu si instrumentul cu care ti-as da 1h la orice concurs de marathon din tara...pana atunci, nu e frumos sa te iei de niste oameni pe care doar in vise ai simtit cum e sa fi ca ei. Sa mai radem si noi, nu? Ca doar e blog smecheros:P

Margay spunea...

:S:S...mi frica sa mai scriu ceva

BogdiP spunea...

scrie linistita...ca ar fi culmea sa ne suparam de la un blog care doar vrea sa fie funny...

dar ce sa-i faci daca unii nu stiu de gluma si recurg la insulte gratuite si nemeritate...asa-i romanu' din pacate...

Jacsu spunea...

Toata lumea vrea sa fie funny, chillout, glumeata sau cum vrei tu sa-i spui...insa ori de cate ori treci de pe un blog pe altu tot un anonim ramai..iar daca Cube-ul e Analog esti cel mai de ras...nu recunoaste asta te rog=)) stiu ca e asa dar nu mai spune la nimeni, bine ca e de aluminiu..macar:))

Iulia Gus spunea...

Jacson, sa stii ca eu pe tine pariez!

si stii ce ziceam la Peninsula... esti un VIP, de aceea apari pe blog. Daca iti amintesti, teoria atunci era ca au inventat conceptul de VIP pentru cei care vor sa te imite... ca nu suna bine "vreau sa fiu si eu un Jacsu" asa ca au zis "vreau sa fiu si eu un VIP" :)

Jacsu spunea...

Pai atunci redenumeste-l si tu blogu asta in "CanCan":P
Hai gata...ca ne intrecem, sa lasam si pe altii

BogdiP spunea...

Iuli, vezi ca in final tot casa castiga cand e vorba de pariuri...:p

Carco Scout spunea...

Sa nu ne mai certam... lasam publicul sa aleaga!

Vezi poll in dreapta sus.

Anonim spunea...

Jacsule stau si eu un pic la trena pt tine, asa cat pot si eu :)
Eu zic sa facem o tura cu toti si la efort ne trezim alte sentimente mai bune.
Deci daca se alege un weekend in care toti scouts din Romania pot veni cu bike-ul sa facem ceva frumos eu sunt pentru.
Asa poate se face ceva constructiv din asta, asa ca, prietene carco scout te ocupi ca tot ai inceput discutia si vei avea aprecierea tuturor.
Daca va mai amintiti unii au facut un scout_bike_tour in care s-a dorit acest lucru si multi cercetasii din Romania au participat mai mult sau mai putin.
Marinica
PS: ma semnez ca nu mai stiu parolo la ID meu :)

Jacsu spunea...

Oai, asta e tare...mai carco, tu crezi ca de pe urma votului faci bulan? Mai sunt 4 concursuri anul asta, ti-l recomand pe cel de la Cj, Maros Marathon. Momentan sunt accidentat, dar pana pe 27 tot imi revin si sper sa mai dau si ceva pedale..asa ca, sa ne vedem acolo sa-ti dau si eu niste voturi:P
Cat despre initiativa lui Marinica...e geniala, o sustin, daca nu...imi iau si eu motor Marinica, am vazut ce motor isi ia Mircione si mi-a curs cel putin o bãlutã

Anonim spunea...

Se pare k pool-ul e condus tot de Jacsuuuuuuuuu...Go Jacsu!!!!!!!!

Anonim spunea...

Bine Jacsuuuuu!!! Rupe tot! :))
Pater stai felx, lasa CUBEul tau deoparte, sau... daca vrei ma bag albitru si va organizez competitia anului intre tine si Jax pe bike! Grabeste-te... acuma-i accidentat rau dupa ultimu' concurs si poate ai sanse sa nu-ti dea mai mult de 2/3 ore... =))

Xu

Anonim spunea...

Vroiam sa comentez la poastul asta doar k sa fie 20 :))))

Carco Scout spunea...

Facem noi si o tura cu bicicletele! Vedem cum e vremea si ce idei de trasee sunt.

BogdiP spunea...

deci bah fratilor nu stiu ce tot aveti cu mine si nu stiu ce cube-u...nici nu stiu ce e aia...daca vreti va arat o poza cu bicicleta mea sa va calmati...nu de alta, da' sa nu va calmez eu ca e mai grav apoi...

Carco Scout spunea...

Trimite-ne, Pater, o poza cu bicicleta ta. Si vrem un unghi bun din care sa se vada toate cele 3 roti!

Anonim spunea...

Tura cu bicicletele zici?
Siii... o sa vi mascat, asa... un fel de Zoro al cercetasilor sau cum ?!? :))
Trasee sunt nenumarate si vremea nu cred ca tebuie sa fie un imepdiment!

Xu

Anonim spunea...

calm baietica, inspira...expira...ia-o usurel...de cand iti place monologul?
"si nu stiu ce cube-u...nici nu stiu ce e aia...daca vreti va arat o poza cu bicicleta mea sa va calmati."
Dar de unde stii ca un Cube are legatura cu o bicicleta?:)) you're funny=))
Baietica, noi suntem calmi, nu cred ca e nevoie sa ne calmezi. Ia scoate si tu o fata la suc sa nu mai fi asa frustrat, daca oradencele te refuza in continuare incearca la vecinii nostri de peste granita ca doar esti aproape...da-te smecher si pe la ei:))

Anonim spunea...

Corect! Noi suntem calmi.
Da'io sincer... m-as enerva una, asta doar ca sa vad cum ma calmeaza BogdiP, vreau sa vad cat de grav poate sa fie?!?!?
:)))))))))))) :)) :)) :)) :)) =))


Xu

Anonim spunea...

am auzit ca esti ofticat rau...ne faci boscoane? azi era sa-mi rup gatu de 2 ori:))
Stii cum e in Românica, gresesti, platesti...esti vinovat? demonstreaza ca nu esti!:))
Mai are rost sa venim la Alba anu asta sau sa stam acasa?

Anonim spunea...

Hai Carco organizeaza tura "scout on bike" si ne impacam la o bere uite si o propunere de traseu, Cota 1000 (dambovita aproape de Sinaia)-Cab. Cuibu cu Doc-Piatra Arsa-Platou Bucegi-Padina-moroieni-Cota 1000 tura de o zi din fericire pt mine este mai aproape de mine dar sunt deschis la orice propunere dar cu mai putin asfalt.Dar cat mai repede se strica vremea si pe platou ninge de multe ori si vara
O zic ca putem organiza ceva frumos
Marinica.
PS: merci pt urarii pt Sf. Marie si La multi ani pt toata lumea

Margay spunea...

omg 28 de commenturi:)
asta da record
....pot veni si eu cu voi???:D:D

Anonim spunea...

Pai Marinica io zic altceva... organizeaza tura deschis pt mai multa lume si cu provocarea catre Carco sa-si faca aparitia. :)

Cred ca si Jax se baga daca o sa-si revina dupa accident. Uite sa baga si Diana, ma bag si eu daca pot...

Sa iasa si ceva constructiv din tot taraboiu asta! :))

Xu

Jacsu spunea...

Coborare pe jepii mici!:))
sau sa asteptam sa vina zapada si ne bagam la un ski? de tura?

Anonim spunea...

Ohooo, ski de turaa - si mai fain!
Da' nu cred ca-i asa de activ Carco al nostru sa se bage la asa ceva :P


Xu

Carco Scout spunea...

Mutati comentariile la un post mai sus ca imediat dispare asta de pe prima pagina.