marți, 8 decembrie 2009

La multi ani... mie!

Acum un an, pe 8 decembrie, Carco Scout isi scria primul post...
Ce s-a intamplat atunci?
- ne-au vizitat 1295 oameni (hmmm... deci exista inca cercetasi fara internet)
-
vizitatorii au petrecut in medie 01:54 min pe site
- cei mai multi vizitatori au fost din Romania
-
62,32% dintre vizitatori folosesc Firefoxul
- subiectul despre care s-a scris cel mai mult a fost "dedicatie" si "stiri" (sa nu mai ziceti ca nu sunt persoana buna!)
-
cel mai vizitat post a fost cel cu pitziponceala din ONCR
- 72,51% dintre vizitatori au fost pe blog de mai mult de 2 ori
- 3 dintre vizitatori folosesc Macintosh, 4 Linux (astia-s politehnistii) 1 Android si 1 Symbian OS. Restul Wondows.
- cea mai buna rezolutie pe care vizitatorii ne urmaresc este 1680x1050
- in cele mai bune zile, Carco atragea peste 200 de vizitatori/ zi
- cea mai accesata eticheta a fost "hot scout" (I don't blame you)

Astazi, de ziua mea, mi-am facut propria poezie:

Ma iubiti sau ma urati,
Eu va salut cu mult respect!
Pot sa treaca anii multi
La ONCR sunt atent.

Si daca eu nu as mai fi
Poate ca nu v-ati supara
Dar chiar deloc nu m-as uimi
Daca putin m-ati regreta!



3 comentarii:

Anonim spunea...

cu bune cu rele esti fain! lma! ....dar nu te bucura prea tare ca zilele iti sunt numarate!!!! si cand o sa aflu cine esti vai de cornitele tale:))

Carco Scout spunea...

amenintaaari!

Andreea-Paula C. spunea...

La Multi Ani cu mare intarziere Carco..:)>:D<
Eu una nu te urasc..:)>:D<