vineri, 13 februarie 2009

Ce este de fapt Carco Scout?

Am avut o zi plina... nu buna, nu rea... plina! Si ajung acasa si dau peste mesaje revoltate de la Consiliul Director. (Da mai... imi citesc si mailul cu carco_scout) Ca vezi bine eu distrug cercetasia cu acest blog.

Dragi super membri ai CD-ului si dragi colegi cercetasi care criticati aceasta initiativa, haideti sa va spun ce este de fapt Carco Scout.

Carco Scout este un experiment, pupav-as manutele de cobai! De ce am vrut sa fac acest experiment? Pentru ca ONCR se crede cea mai tare organizatie de pe pamant da' nu are un amarat de departament de imagine care sa lucreze cum trebuie. Stiti ce e ONCR din punct de vedere al imaginii? O farfurie goala!!! Nu e NIMIC. Si iata ca o persoana (shmekera ce-i drept, ca doar e vorba de mine!) a reusit, cu o medie de 10 minute pe zi, sa umple acea farfurie: sa dea o imagine cercetasiei. Si de ce e nervos CD-ul: pentru ca acest Carco Scout a INDRAZNIT sa arate ADEVARATA imagine a cercetasiei. Toata informatia noua de pe piata. E drept, putin ironic, dar asta e la aceasta ora cercetasia. Si nu ar indrazni sa recunoasca ca de pe fotoliile lor habar n-au ce se mai intampla cu noi, astia din primul front, astia multi care facem de fapt ONCR-ul sa fie CEA MAI MARE ORGANIZATIE DE TINERET DIN ROMANIA. Imi impun standarde si proiecte si nebunii insa nu le pasa ca eu ma duc in camp fara chitarist, colegii noi de patrula nu mai stiu ce e aia sceneta si noua generatie de temerari nu mai face botezul cercetasesc. Imi cer cotizatie si imi dau ce?!

Dar se pare ca tocmai cei care trebuiau sa priceapa mesajul nu l-au priceput. Ma rog... Daca vreti sa va dau sfaturi mura-n-gura cereti! Sau scuzati, nu acceptati numai idei rezultate dupa forumuri prelungite, idei pe care oricum nu ajungeti sa le implementati!

Cercetas voi fi intotdeauna. Cercetasia nu sta in esarfa, in carnetul de membru sau in faptul ca dau raport anual unui Consiliu. Sta in mine si in cele 3 valori pe care le-am invatat. Imi pare rau sa va spun dragi "superiori" dar pentru mine ONCR e bau-baul cercetasiei!!!

Si pentru toti care criticati: unde va e bai simtul umorului?!?!?!?!?! V-ati ramolit inainte sa va faceti carte de munca?!

21 de comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Sincer imi pare rau daca al vostru CD ( eu facand parte din alta organizatie de cercetasi ) vede blogul tau ca o amenintare asupra imaginii ONCR-ului.
Eu vin aici cu placere pentru ca, sincer, e singurul site din Romania care-mi ofera informatii " de la cercetas la cercetas " despre ce se mai intimpla printre noi.

Carco Scout ! nu te lasa !!!

Andreea-Paula C. spunea...

Go go Carco Scout !! :)
Tell'em what you have to say !! :D
Eu inca te sustin..>:D<

Alin spunea...

"Orice viciu nu se vindeca asa, simplu. El trebuie inlocuit cu ceva."
CD-ul are dreptate ca unele posturi nu pun cercetasia intr-o lumina buna dar daca ceva nu e bun cauta o metoda sa repari sau sa inlocuiesti cu ceva mai bun. Nu sterge in speranta ca "poate" va fi mai bine.

Anonim spunea...

Nu sunt de acord cu tine CarcoScout! Multe din pozele sau articolele pe care le-ai postat nu au nici o legatura cu cercetasia, ci cu viata personala a unor cercetasi. Parerea mea este ca tu te plictisesti prea tare!Nu cred ca iti petreci doar 10 min sa cauti tot felul de poze pe cine stie ce site-uri ca sa le postezi aici, ascunzand totul sub semnul umorului. Macar sa nu mai pui poze din afara "orelor de cercetas", si daca pui, sterge-le daca celui carora ii apartin iti cere asta. E o chestie de bun simt, pe orice cercetas ar trebui sa-l aiba. Sper sa nu-mi vad comentariul sters, cum vad ca mai apare aici. Nu as vrea sa cred ca lasi doar comentarii care te sustin, iar cele care te critica le stergi...hmm?

Carco Scout spunea...

Primul comentariu este sters din cauza ca avea un limbaj neadecvat, daca vrei ti-l trimit pe mail sa vezi ce scria acolo.

Pentru tine cercetasia e o identitate secreta? Pentru tine a fi cercetas este ca si cum ai fi Batman?? Sau un job de la 9 la 17??? Cercetas esti toata viata, in fiecare zi si in fiecare minut; nu doar cand vrei tu la o intalnire de unitate sau intr-un camp.

Cat despre poze, de fiecare data cand autorul pozelor a cerut, poza a fost scoasa.

Anonim spunea...

eu sustin carco scout(nu pe tine ca om, ci siteul, ideea cu totu!) pentru ca intr-adevar aflu lucruri interesante, utile sau amuzante...si ai dreptate, carco scout(omul), ca alte siteuri cum ar fi forumul sunt prea...complicate.carco scout e colorat si fun.of course mai sunt si alte siteuri dar astea sunt siteuri ale centrelor locale...eu sustin carco scout si ma gandesc ca daca e sustinut de noi, cercetasii, tb lasat in pace de cd.

Anonim spunea...

i hearts carco scout (:

Anonim spunea...

Mie-mi place Carco Scout....ma distrez de fiecare data cand vizitez acest site...si asta e tot ce conteaza pt mine,cu toate k am aparut si eu pe aici:D

Anonim spunea...

Sa nu exageram...
Eu am tot zis ca pui poze fara legatura... si tot sunt vedeta de blog...
Nu inteleg de ce ?

Asa ca... nu vrei sa te ti de cuvant si sa le scoti ?

Carco Scout spunea...

Orhane, am scos poza. Ca mi-esti drag si nu vreau sa te supar.

Dar din punctul de vedere al Carco Scout nu exista poza fara legatura, atata timp cat in ea sunt membri ai ONCR.

Anonim spunea...

Carcoscout: "Cercetas esti toata viata, in fiecare zi si in fiecare minut", tu cand mergi la o paranghelie si te destrabalezi esti cercetas?

Carco Scout spunea...

Da! Si am grija sa nu intrec masura.

Anonim spunea...

eu cu cercetasii am avut cele mai tari "paranghelii"

Anonim spunea...

esti un cercetas model.

Anonim spunea...

Mai fratilor eu nu stiu de ce va "cramponati" asa tare , ca doar nu a facut rau la nimeni Carco Scout... heyy cu toti suntem oameni si putem gresi mai mult sau mai putin, nu?!
Craco Scout e o idee f buna , de ce n-am arata adevarata viata a cercetasilor?! ce e rau in asta? Craco Scout tine=o tot asa :)

Anonim spunea...

Eu cred ca ideea blogului este buna, chiar daca sunt posturi in care "sari calul".
Ti-am urmarit blogul de la inceput.
Daca ai idei marete privind promovarea si imaginea ONCR de ce nu le faci publice?
Departamentul imagine si comunicare cauta executiv inca.
Poate si pentru ca unul ca tine sta ascuns si ii place sa carcoteasaca anonim.

IESI DIN UMBRA.
Te invit la intalnirea echipei de imagine a ONCR sa vezi ce se face si ce nu.
Ce zici?

Anonim spunea...

Carco Scout inainte!!!!Lasa frustratii in legea lor,vezi sa nu fii inregimentat ca sa ti se inchida gura cu anumite privilegii,iar daca nu au executiv in departamentul de imagine sa informeze pe scout.ro si nu pe o postare!!!!Vad ca ,CD se poarta ca vechile organizatii de pionieri si UTC !!!!Inca odata felicitari ,ai reusit singur ce nu a reusit o organizatie intreaga-sa arati cate ceva din viata cercetasilor-asa ca greselile pe care le faci, din partea mea sunt iertate....

Anonim spunea...

E o gandire cam ingusta, domnule ultim anonim.
Iar anonimii mi se par ceva de genul "La placinte inainte, la razboi inapoi"

Anonim spunea...

Este foarte ingust faptul ca ONCR are departament de imagine doar in CV-uri????Sau din cauza de "anonim" putem folosi din context ce vrem???Felicitari Carco Scout ca esti un priten de nadejde pentru D-na Bercea si ai ajutat sa apara comunicatul de ziua cercetasilor ,ca-n www.scout.ro departamentul de imagine nu-i sprijinit!!!ANONIM(ca daca-ti spun ca ma cheama Cristi se schimba datele problemei!!!)

BTB - Back to Basics spunea...

Oke, carco Scout, poate ca nu incalci regulile de autor a pozelor, din moment ce ele sunt facute publice.
Singurele reguli pe care le incalci sunt cele de bun simt.
1). E bataie de joc prietene ! pe langa ca faci o imagine proasta a cercetasiei [Nu uita, si acest blog e Public si accesat de muulta lume], mai ai si tupeu sa te umflii in pene si sa stai in fata CD [Sa stii ca au fost alesi cu un motiv, nu doar de look]
2). NESIMTIRE ! Gandeste'te un pic ca suntem oameni nu Scout-Robots. Avem si noi momentele noastre de FUN si momente in care facem prostii. Nu avem nevoie de un Gandac-scout care sa ne impunga pe la spate cand facem prostii.
3). Ai face bine ca inainte sa postezi o poza, sa ceri politicos acordul de postare. Asta daca ai obraz de Cercetas.
4). Nu inteleg de ce ai tupeul sa iti zici SCOUT. Tu cercetas ? HA ! Hai sa revenim la Regulile cercetasului:
Extras din LEGILE SI ANGAJAMENTELE CERCETASULUI !
1). Cercetasul este un prieten pentru toti si frate cu toti cercetasii.
Geez nici frate'miu nu ar face ce faci tu ...
2). Cercetasul iubeste invatatura si la randul sau invata si pe altii.
Tu inveti pe altii porcarii.
3). Cercetasul se straduieste sa faca in fiecare zi o fapta buna, oricat de neinsemnata ar parea ea.
Prietene...astea nu sunt fapte bune.

Asa ca Ciocu' mic si joc de glezne. Inchide'ti blogul ca te faci de rusine si ne tragi si pe noi in jos...Carco-... [a se citii literalmente, adica Puncte puncte puncte ...]