miercuri, 4 februarie 2009

De ce (nu) roz?










































M-am gandit eu.... oare de ce exista atata roz in ONCR (si dupa cum vedeti nu ma refer astazi la Barbie Scout!).

Am cautat pe prietenul Google raspunsul. Mi-am persmis sa fac mici comentarii (cu rosu).

Rozul –este o culoare care îl face pe cel care îl poartă să iubească lumea, (deci cercetasul iubeste mediul inconjurator) fiind deci culoarea dragostei şi totodată cea mai romantica si afectiva culoare. (ok... cercetasul iubeste pe toata lumea) Totodată, rozul este şi culoarea sexualităţii. (si acum stim de ce unele centre nu agreaza corturile mixte) Este dealtfel şi simbolul unei iubiri în tăcere. El are rolul de a calma şi de a îmbuna sentimentele.(pai cred si eu ca imbuneaza multe dupa comentariul de mai sus)

Studiile efectuate în mai multe închisori au arătata că atunci cand celulele prizonierilor sunt vopsite in roz, atitudinea agresiva se diminueaza vizibil, dar efectul nu este insă durabil. O expunere mai îndelungată la această culoare poate duce în final la o explozie de violenţă. (bun... nu mai propun patrulei sa ne luam cort roz!)

De asemenea se spune că rozul decolorat este culoarea care marchează cel mai bine începutul marii dezvoltări intelectuale, (stiam eu ca roz e cea mai buna culoare pentru esarfa de seniori!) fiind totodată şi cea mai potrivită culoare în domeniul investiţiilor. (asta nu are de-a face cu cercetasia, numai cu criza financiara)

9 comentarii:

BogdiP spunea...

Indiferent cat o intorci tot nu va fi roz esarfa de seniori...ai vazut si rezultatul poll-ului...

Anonim spunea...

Rooooz !! :X:X:X:))
Si de data asta nu mai aveti de ce sa scrieti de mine cu rozul ca nu am facut nimic. \:D/
Da oricum, era un tip la Alba anul acesta; si avea si el esarfa roz, la fel ca si a mea, numai ca a mea era hand-made si toata descusuta dar a lui era esarfa adevarata. :X:X
Deci si eu vreauuuuu !! :D:D:)):X

Anonim spunea...

Am apasat pe anonim din greseala..:-L:))

Serban spunea...

draga carco scout drag.

avem o maaaaaare, dar mare rugaminte. scoate tu fluxul RSS din meniul din dreapta, deoarece nu dorim sa se creada ca avem vreo tangenta cu coarnele pe care i le-ai pus siglei nationale a ONCR. (daca ochisorii si gura erau simpatice, ei bine coarnele nu le agream, imi pare rau.)
in compensatie, si noi am sters orice referinta catre site-ul tau, deci sintem chit. btw, am aprecia daca ai evita sa ne mai mentionezi pe site aici in viitoarele articole, dar nu te putem impiedica, e doar o rugaminte.

fara suparare, ok?

iti multumim cercetaseste, adica cu bun simt.

Anonim spunea...

deci io vad pe acolo si mov:))

Anonim spunea...

:)) tb sa pui poze cu tulcea si esarfele lor roz...eu nu le-am vazut dar am tot auzit de ele si tare mi-ar placea sa le vad:X si aici ar fi fost mai mult decat potrivite:P

Anonim spunea...

Eu pot sa pun pariu ca tricourile fetelor de la Valcea nu sunt roz. Pe bune...

Anonim spunea...

tricourile fetelor de la valcea sunt mov:D....dar eu pot sa va asigur ca valcea a avut esarfe ruoz intr-un camp :P.erau chiar simpatice:-s

Anonim spunea...

multumim irina si raluca pentru sustinere! da..tricourile noastre nu sunt roz. culoarea aleasa de noi are legatura cu numele patrulei. :D