luni, 2 martie 2009

Bonjooour!

Alti colaboratori pe care Iulian frantuzu' ni recomanda. Bineinteles ca eu aflu de la altii ca nu ma anunta pe mine direct. Logic! Cine ar vrea sa faca un camp cu Carcoscout?! Va dati seama ca imediat dupa cam ar fi pe net toate informatiile picante. Muhahaaa!

Si totusi... mailu cu pricina:

Am primit recent un mail de la un grup (in franceza grupul de exploratori se numeste caravana) de 27 tineri si patru lideri francezi, care vor veni in Romania in august pentru trei saptamani. Ei vor sa intalneasca un centru local pentru prima saptamana, sa faca o activitate pentru a doua saptamana, in pictura sau muzica ca si un serviciu, si sa viziteze Romania pentru o saptamana. Eu caut un centru sau mai multe centre (sau membri de centre) care au aceeasi pasiune ca ei (si am vazut la Alba Iulia ca sunt) MUZICA. Poate puteti sa organizati cateva animatii in domeniul muzicii impreuna? Daca sunteti disponibili pentru a construi acest proiect cu ei, sau pentru alte detalii, astept propunerile voastre, sau ii puteti scrie lui Bogdan Pater. O propunere pentru exploratori, seniori si lideri. Iata si blogul lor, unde puteti sa ascultati o piesa de-a lor. http://www.sgdf- tinqueux. fr/index. php?rub=blog_ 14_17 (coborati pana la postul din 4 dec, nouveau chant de la caravane) Pe curand Iulian www.scout-roumanie.blogspot.com


Iata si videoclipul:

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mai Carco scout cam tarziu, grupul acesta are deja un partener. Multumesc mult celora care au spus "OUI". Dar mai sunt cel putin doua sau trei grupuri care ar fi incantate sa va intalneasca in iulie sau august.

Anonim spunea...

Mi se pare mie sau ai devenit neglijenta cu corectura textelor? Barfe, barfe.. dar sa fie scrise corect!

Andreea-Paula C. spunea...

Mah sa fiu sincera eu as putea primi la mine o eprsoana sau doua..:P
Asta atata timp cat mai iau si cei de la mine din centru..:P Ca pe toti chiar nu am unde sa ii bag..:))