luni, 9 martie 2009

Ora pamantului si noi

Organizatia Mondiala s-a declarat partener pentru Ora Pamantului. Si asta e un proiect super tare! Adica: timp de o ora ucidem lumina! Asta de va intampla pe 28 martie intre 20:30 si 21:30. In Romania deja sunt orase partenere: Bucuresti, Iasi, Timisoara, Brasov, Tulcea si Botosani. WWF are deja proiecte foarte faine cu lumanari prin cafenele si un mars de 1000 de voluntari inarmati cu lumanari (da, si mie mi se pare un Festivalul Luminii reloaded).



Intrebarea mea este: ce facem noi, cercetasii?

Am cateva idei si m-as bucura sa imi spuneti parerea voastra sau sa contribuiti cu alte idei. Impreuna pentru o lume mai buna!

Si ce idei mi-au venit mie:
- facem un badge pentru toti cei care sustin Earth Hour (Scout Shop, pe pozitii!)
- mergem si noi la marsul lumanarilor cu esarfele la gat sa aratam ca WOSM e partener
- organizam editia aceasta a Festivalului Luminii pe 28 martie (macar vom stii sigur ca toate luminile sunt stinse)
- plecam cu totii intrun camp si transformam Earth Hour in Earth Weekend
- promovam miscarea tuturor partenerilor nostri

Deeeci... ce parere aveti? Facem ceva?

6 comentarii:

Anonim spunea...

incredibil... poza de la intalnirea ENP de la Sinaia
ce vremuri...

BogdiP spunea...

In Oradea se va face ceva, nu stiu ce exact, dar se va face...si imi place ideea cu badge-ul...:D

Anonim spunea...

badge cu 'Suceava bate Iasu' 'nu face nimeni ?:D

Anonim spunea...

tica mama... gata, treci peste... ;)

Iulia Gus spunea...

Pentru idei de badgeuri:

http://www.voteearth2009.org/support/stickers/VoteEarth_Stickers_A.pdf

(si as comanda si eu unul de pe acum!)

Andreea-Paula C. spunea...

Save one badge for me too !! :D