marți, 9 decembrie 2008

La multi ani, Chouette!


Se ia lumea de mine ca am carcoteli prea rele. Sunt sincere dragii mei. Din strafondo de mio alma querido e inamorato! (na... cine ma adverteaza si in retele espaniole?)

Dar ca sa vedeti ca nu zic numai de rau, uite, raspund si dedicatiilor.
Asa ca cei de la Ciuc (inca unshpe si ma duc) vor sa ii ureze "La multi ani!" lui Chouette. Si bufnita lor se numeste de fapt Irina Groza, din dinastia Grozavestilor, predecesoare a celor doi Grozavuti.

Si cum spuneam, Ciucul ii ureaza numai de bine si sanatate si alea alea... si din ce mi-au scris erau chiar sinceri cercetasii!

Si adaug acolo ca si Carco Scout va doreste multa multa fericire si putere de munca pentru ca tineti pe picioare un centru asa tare!

Pentru cine mai vrea sa imi transmita mesaje, va astept la carco_scout@yahoo.com. Am si ID de mess!

Niciun comentariu: