luni, 8 decembrie 2008

Tica, baiatu' de haur!

Q: Cate cercetase au "a crush" pentru Tica din Suceava?
A: Toate!

21 de comentarii:

Anonim spunea...

:))) la Cupa din 2006 a facut mai multe cuceriri decat Dani 10

Carco Scout spunea...

Poze sunt?
:)

Anonim spunea...

se pot face rost :->

Anonim spunea...

mmm.. poate vreti o poza mai noua :D

Carco Scout spunea...

Cum sa nu!
carco_scout@yahoo.com

E pentru binele organizatiei!

Anonim spunea...

Puteti face si o categorie "Iasi", si treceti ca post Suceava bate Iasu. in cazul asta cuvintele valoreaza cat 1000 de fotografii.

Anonim spunea...

sunt de acord cu el/ea :)

Carco Scout spunea...

Pentru Iasi vs Suceava pregatesc ceva special! ;)

Anonim spunea...

Nu exista Iasi vs. Suceava, doar Suceava bate Iasu, inca nu te-ai prins?

Anonim spunea...

nu chiar toate au un crush. Unele chiar nu-l suporta...

Anonim spunea...

mie nu-mi place suceava :P

Anonim spunea...

daca tot nu'ti place :D de ce nu zici si numele tau te dai anonim :), nu te-am bagat in seama si de asta nu ma placi ?:))

Carco Scout spunea...

Nu va certati, copii! E democratie! Majoritatea a decis si de aceea a avut privilegiul sa fie primul post pe carco scout!

Anonim spunea...

eu zic ca petrica e mai scump ca tica...desi nu contest ca tica e fooooaaarte scump....dar serios de petru nu zici nimic?!

Carco Scout spunea...

O sa aflu eu si despre Petrica asta.. inca nu mi-a fost recomandat de surse sigure :)
Imi trimiti ceva "date" pe carco_scout@yahoo.com, te rog?

Andreea-Paula C. spunea...

Ticaaa !! :D
Eu zic ca e scuuump !! :D

Alexandra .-scoutsv . spunea...

Nu-ti place orasul Suceava , sau cercetasii suceveni ?/:)..Clar: Suceava bate Iasu.! ..Si da ,majoritatea cercetaselor au " a crush " pentru Tica .:">.

simonne spunea...

fie vorba intre noi...Suceava nu bate altceva decat CAMPII!!!!
...Iasul e...Iasul:D

Stefan spunea...

Ca sa fim putini realisti desigur ... cand a batut Suceava altceva decat campii ?
:D Dar ca sa fim si seriosi putin Suceava Nu a batut niciodata Iasu'l.

Simonne spunea...

cred ca e a 2-a oara in viata mea cand suntem de aceeasi parere Stefan. Iar asta e destul de grav;))
Oricum imi place argumentul tau;))
Iasul bate Suceava:P

Alexandra :p spunea...

Suceava'i Suceava .Suceava castiga

Si ca sa va demonstrez ca Suceava bate Iasu' : cine a castigat anul asta Cupa Izvoarelor si a batut pe toti inclusiv pe Iasi ? SUCEAVA ! :p Asa ca ...nu prea cred ca mai aveti ceva de comentat . Suceava bate Iasu' . Suceava bate pe toti !