luni, 8 decembrie 2008

Prietenii tai simt ca esti cercetas daca...

·

· Oriunde ai merge, porti sulul de hartie igienica dupa tine

· Incepi brusc sa canti melodii pe care numai tu le cunosti

· Citesti doar la lumina frontalei

· Porti doua perechi de ciorapi cand mergi la culcare

· Te acoperi cu plapuma si cu o folie de plastic peste.

· Numeri intotdeauna cate chibrituri ti-au ramas

· Iti legi fratele mai mic... cu doua cabestane si un marinaresc!

· Gatesti intotdeauna pentru cel putin 8 persoane

· Deschizi plicurile cu un briceag Victorinox

· Cunosti cel putin 20 de preparate la conserva

· Cand trebuie sa mergi la baie, cauti pe cineva cu care sa mergi

· Cunosti 100 de intrebuintari ale unei esarfe

· Ajuti intotdeauna batranii. Fie ca vor sau nu.

· Peste jumatate din lista ta de mess sunt cercetasi


Multumesc dinnou echipei Albanezii Informeaza! Sunt curios cand se autosesizeaza ca le folosesc materialele.


Eu bifez la vreo 10 dintre ele. Imi pare rau, sunt singur la parinti ca mi-as lega si eu fratele.

Un comentariu:

Andreea-Paula C. spunea...

Ce tare..:))
Eu am frate mai mic, dar nu imi amintesc sa il fi legat vreodata. :)):D