sâmbătă, 20 decembrie 2008

Pitipoance ai vrut, pitipoance primesti!





29 de comentarii:

BogdiP spunea...

ei?...si fara cocalari??? :))

pinochio93 spunea...

aha...

Anonim spunea...

Eh..si mai ziceti de mine..:|

Anonim spunea...

Eh..si mai ziceti de mine..:|

Alessya spunea...

dragutz:)):">

Anonim spunea...

Ai face bine sa scoti ultima poza si sa citesti legea copyright-ului. Eu nu imi aduc aminte ca tu sa-mi fi cerut permisiunea postarii pozei. Si inainte sa faci remarci despre altii uita-te intai la cocalarul din tine care nu are altceva mai bun de facut decat sa caute poze pe net ca sa ii creasca traficul

Anonim spunea...

dar tu ai citit legea copyright-ului?
nu stiam ca esti marca inregistrata
don't mess with my honey ;)

Unknown spunea...

In primul rand du-te si mai invata ceva engleza. In al doilea rand eu nu sunt gay asa ca nu-mi spune "honey" ca poate poate iti rup rozeta. Si 3: da am citit legea copyright-ului si am aflat ca orice creatie este proprietatatea autorului deci si poza asta e creatia mea. Don't mess with me wanker ;)

Carco Scout spunea...

Draga Laurentiu, cred ca engleza anonimului este foarte buna. In limbaj slang (= very informal usage in vocabulary and idiom that is characteristically more metaphorical, playful, elliptical, vivid, and ephemeral than ordinary language)"honey" se foloseste si in cazul in care anonimul ma iubeste prea mult (nu ca tine). Si poate eu sunt "his/her honey" nu tu! Na! I'm loved and you're not... muhahaha...!

Carco Scout spunea...

Draga Laurentiu Fotografu', cat despre partea cu copyright-ul... citeste si tu "contractul" la care ai dat "agree" cand ti-ai facut cont pe atatea si atatea site-uri si retele sociale. Nu am venit la tine in calculator sa le iau si nu am pretins ca sunt pozele mele. Daca esti asa mandru de pozele tale pune-ti semnatura pe ele.

Anonim spunea...

Daca iti pui poze pe un site de socializare asta nu inseamna ca pozele devin automat bun public.

REGULAMENT PRIVIND DREPTURILE DE AUTOR. Nu este permisa publicarea, distribuirea sau reproducerea în niciun fel a materialelor cu drept de autor, a marcilor înregistrate sau a altor informatii de proprietar, fara a obtine înainte în scris consimtamântul proprietarului acestor drepturi de proprietate.

Obiectul dreptului de autor

Art. 7. Constituie obiect al dreptului de autor operele originale de creatie intelectuala in domeniul literar, artistic sau stiintific, oricare ar fi modalitatea de creatie, modul sau forma de exprimare si independent de valoarea si destinatia lor, cum sunt:
f) operele fotografice, precum si orice alte opere exprimate printr-un procedeu analog fotografiei;

Art. 10. Autorul unei opere are urmatoarele drepturi morale:
a) dreptul de a decide daca, in ce mod si cand va fi adusa opera la cunostinta publica;
b) dreptul de a pretinde recunoasterea calitatii de autor al operei;
c) dreptul de a decide sub ce nume va fi adusa opera la cunostinta publica;
d) dreptul de a pretinde respectarea integritatii operei si de a se opune oricarei modificari, precum si oricarei - atingeri aduse operei, daca prejudiciaza onoarea sau reputatia sa;
e) dreptul de a retracta opera, despagubind, daca este cazul, pe titularii drepturilor de utilizare, prejudiciati prin exercitarea retractarii.

Art. 13. Utilizarea unei opere da nastere la drepturi patrimoniale, distincte si exclusive, ale autorului de a autoriza sau de a interzice:
a) reproducerea operei;
b) distribuirea operei;
f) comunicarea publica, direct sau indirect a operei, prin orice mijloace, inclusiv prin punerea operei la dispozitia publicului, astfel incat sa poata fi accesata in orice loc si in orice moment ales, in mod individual, de catre public;

Art. 14. Prin reproducere, in sensul prezentei legi, se intelege realizarea integrala sau partiala a uneia ori a mai multor copii ale unei opere, direct sau indirect, temporar ori permanent, prin orice mijloc si sub orice forma, inclusiv realizarea oricarei inregistrari sonore sau audiovizuale a unei opere, precum si stocarea permanenta ori temporara a acesteia cu mijloace electronice.

(1) Prin distribuire, in sensul prezentei legi, se intelege vanzarea sau orice alt mod de transmitere, cu titlu oneros ori gratuit, a originalului sau a copiilor unei opere, precum si oferirea publica a acestora.

Unknown spunea...

Aha. Sa inteleg ca esti femeie (asa se explica multe) si ca domnul anonim e prietenul tau care iti apara tie funduletzu gras. Recunosti ca el te iubeste prea mult (evident nu meriti), nu ca mine (eu incep sa te iubesc ca ma faci sa rad de prostia si incapatanarea ta de a nu scoate poza cu prietena mea, care spre stupoarea ta ma iubeste, si careia ii apar funduletzu ei slabut, care e in antiteza cu dosul tau, antiteza care a generat aceasta invidie a ta care te-a impins in a posta poza asta). Acum sa raspund si anonimului tau prieten. Poza in cauza a fost postata doar pe http://www.scoutface.com, site la care am lucrat si lucrez. Sunt familiar cu terms of service si stiu sigur ca nimeni nu a cerut permisiunea folosirii acestei poze.

vasile spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
vasile spunea...

Intr-adevar, poza cu pricina a fost luata de pe Scoutface, fara ca carcoscout sa ceara permisiunea.
Citez mai jos din terms of agrement pe care carcoscout la acceptat cand si-a facut cont pe SF.

"All Scoutface.com site contents copyrights are reserved by Scoutface and content copying and duplication are strongly prohibited. "

Sunt dezamagit de carco scout. si pe aceasta cale anunt ca SF nu mai sustine blogul lui carcoscout, care nu da doi bani pe drepturile morale de autor.


Vasile
fondator Scoutface

Anonim spunea...

eu una m-am incurcat in anonim1, anonim2 si laurentiu fotografu' ca nu mai inteleg cine cu cine tine....dar damn daca tipa nu e pitipoanca ca o vazusem si eu pe scoutface si am ramas cateva secunde in stare de soc dupa; asa ca m-a amuzat foarte tare cand am vazut-o aici! si mi se pare trist ca ea nu isi recunoaste pitiponceala...adica, sincer! scoutface-adica face of a scout nu hi5...hai, vasile, si tu tb sa recunosti asta!

Carco Scout spunea...

Uite Laurentiu, iti scot pupila de pa Carco Scout! Da' nu pentru ca ma rogi tu... sincer, tonul care l-ai adoptat m-a facut sa cred ca nu are niciun rost sa citesc mesajele tale pana la capat. Deci nu le-am citit!
In schimb sunt mesaje decente cu argumente clare si pertinente care m-au facut sa realizez ca da, am facut o greseala. Asa ca imi cer scuze celor pe care i-am suparat. Totusi, nu sunt singurul care ar fi adaugat aceasta fotografie la acest capitol!
Iar despre restul presupunerilor... no comment :))

Anonim spunea...

Cata ipocrizie ! Chiar ai realizat ca ai gresit ? Sau te-a afectat doar faptul ca nu mai esti sustinut de SF? Cred ca daca ai fi realizat ca ai gresit ai fi scos si celelalte poze pentru ca banuiesc ca nici pentru aceastea nu ai aprobare.

Credeam ca site-urile de cercetasi promoveaza anumite valori si nu instiga la ura,jigniri si certuri.

Ar trebui sa iti fie rusine !

Anonim spunea...

In primul rand eu nu te-am rugat sa scoti poza, ti-am cerut asta si aveam tot dreptul. Aveam de asemenea dreptul la o replica. Tu mi-ai facut prietena pitipoanca eu te-am facut pe tine cocalar. Si dreptul asta il aveam.

In al doilea rand, scotand doar poza cu pricina ai dovedit ca nu ai inteles nimic si ca ai fost afectat din alte motive si nu pentru ca ai facut niste persoane sa sufere pentru distractia ta si a cititorilor tai. Sunt curios cum ai fi reactionat tu daca eu as fi postat ceva asemanator cu prietena/prietenul tau.

Ps: Bai ****, maine la 9 sa-mi fii la bar!

Anonim spunea...

hmmm ma indoiesc ca pentru pozele de pe pitzipoanca.org a obtinut cineva permisiunea sa le posteze
cand iti faci pozele publice, optiunea ta, te supui riscului sa fie preluate de altii
mai ales ca nu ai inregistrate drepturile de autor deci practic nu poti dovedi nimic

Anonim spunea...

Hai ma!
Voi chiar n-ati auzit de gluma?!
Valorile ca valorile da simtul umorului unde va este?!
Faceti din tantar armasar in loc sa radeti. Eu am aparut pe Carco scout si nu "de bine " si m-a distrat.

Anonim spunea...

Uite... Barbie Scout nu a comentat! :) Bravo!

Anonim spunea...

"Credeam ca site-urile de cercetasi promoveaza anumite valori si nu instiga la ura,jigniri si certuri."
draga, laurentiu,
se pare ca nu ai lasat experienata ta de cercetas sa te invete nimic...acest site promoveaza anumite valori, valori cercetasesti si de aceea tb sa fie si o sectiune cu asa nu, iar din pacate pitiponceala este un bun exemplu pt aceasta sectiune(de asa nu) pt ca telul cercetasului este o lume mai buna, implicit mai putin superficiala si cu oameni naturali, si frumosi pt ca stiu ca nu ai nevoie sa te dai ce nu esti pt a fi acceptat de ceilalti...dar poate ca depinde de cine vrei sa fii acceptat...
ps: cearta ai inceput-o tu.

Anonim spunea...

Draga Gabi. Vorbesti de o lume mai buna si de superficialiate. Spune-mi tu cat de superficial este sa judeci o persoana dupa o poza, si cum faci lumea mai buna jignind acea persoana si facand-o pitipoanca. Sa zicem ca adminul a judecat superficial si din dorinta de a-si face trafic si a-si distra vizitatorii, a pus pozele astea. Dar, ma intreb unde s-au ascuns valorile cercetasesti ale autorului, cand i s-a cerut sa scoata pozele, poze care jigneau anumite persoane, si a refuzat.
Cat despre puterea exemplului negativ, cred postul asta s-a vrut un exemplu de asa NU trebuie sa scrii posturi. Felicitari! Viitorii bloggeri cercetasi au invatat ceva.

Carco Scout spunea...

imi pare rau sa te anunt dar cel mai negativ exemplu in povestea asta l-ai dat tu.

Vorba multa saracia omului.

Anonim spunea...

draga Laurentiu,
ai dreptate..in jumatate din scrisoare...cealalta jumat e hateful.
imi cer scuze.

Cristian r:) spunea...

:)..nu pot decat sa zambesc cand vad ce se scrie aici..

Laurentiu nu stie cum se vorbeste civilizat.Cel mai mult m-a enervat comentariul sau in care a recurs la amenintari...fizice:)Asta ma amuza oarecum ptr ca sunt vorbe goale.
Daca fata(R..) stie ca nu este pitipoanca atunci trebuie sa rada de asta.Dar asta nu s-a intamplat.
Daca vreti va dau eu o poza cu mine si imi puteti spune pitiponc ptr ca nu supar.

Cei doi(fata si fotograful..sau r si l...cum vreti voi) ar fi avut mai mult succes daca ar fi vorbit civilizat.Dar asa...s-au facut de ras...

Anonim spunea...

mi-a luat ceva timp sa citesc tot..pt k nu intru in fiecare zi:))..si sincer..mi se pare amuzant...chiar dak apar la aceasta sectiune...mie sincer nu imi pasa...mi-a placut poza mea..si sunt mandra de efarfa pe care o port:D(era noua).
Si cercetasii se mai amuza. In ceea ce priveste drepturile de autor...pai..cand am uploadat poza ne-am asumat riscul sa le vada toata lumea:D...nu inteleg de ce s-a suparat fata a carei poza a fost scoasa(sau cei care au postat comenturi) nu era intr-o postura chiar asa jenanta...titlul insa pune intr-o alta lumina pozele;)) dar e bun..merita folosit:)) si in lipsa de adevarate poze marca pitzi punem ce avem..nuh?:)))
oricum...felicitari pt site..ne mai distram si noi cu voi si voi cu noi:)))

Carco Scout spunea...

Multumesc, Alessya!
Apreciez atitudinea ta

Andreea-Paula C. spunea...

De fapt am fost a 3-a persoana care a comentat si mi s-a si bagat comentul de 2 ori domnule anonim..:)):D
Oricum de rau nu am ce comenta..
Totul e just for fun..:D